Medula Sorunu Hakkında -GÜNCELLENDİ !

Medula Eczane Provizyon Sistemine eriÅŸimde yaÅŸanan sorun nedeniyle, kesinti süresince karşılanan reçeteler için

SUT’nin “1.7.2 - MEDULA sisteminden kaynaklanan nedenlerle provizyon alınamaması” baÅŸlığı altında yer verilen;

(1)          Kurum Hizmet Sunumu Genel MüdürlüÄŸü yetkililerince imzalanacak bir tutanak ile tevsik edilmesi kaydıyla MEDULA sisteminden kaynaklanan arıza nedeniyle hasta takip numarasının alınamadığı süre zarfında Kurum saÄŸlık yardımlarından yararlanma hakkının olduÄŸunu yazılı olarak beyan etmek veya belgelemek suretiyle müracaat eden kiÅŸilerin saÄŸlık hizmetleri Kurumca karşılanır. Daha sonra yapılan sorgulama sonucu bu kiÅŸilerin müstahak olmadığının tespit edilmesi halinde, tedaviye ait fatura bedeli ilgili saÄŸlık kurumuna/kuruluÅŸuna ödenerek gerekli yasal iÅŸlemler Kurumca yürütülür.” hükmü gereÄŸince Kuruma manuel fatura kesilebilecektir.

Kurum’dan alınan bilgiye göre konu hakkındaki duyuru, Kurumun kendisi tarafından Medula’ya eriÅŸim saÄŸlandığı zaman yayınlanacaktır.

Tüm meslektaÅŸlarımızın bilgisine sunulur.

TÜRK ECZACILARI BÄ°RLİĞİ